Smluvní podmínky
provozovna Vyhlídka
Společnost GRAND HOTEL HRADEC s.r.o. – provozovna Vyhlídka, se sídlem Bohdalecká 1490/25, Michle, 101 00 Praha 10, IČO: 07024223, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 293251 (dále jen jako „hotel“).
- Tyto podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi hotelem a jinou osobou.
- Tyto podmínky tedy platí obecně pro všechny hotelové hosty a agentury, se kterými není sjednána písemná smlouva o poskytování služeb.
1. REZERVACE UBYTOVÁNÍ A SLUŽEB:
- rezervace ubytování a dalších služeb v hotelu a potvrzení této rezervace ze strany hotelu je možné pouze písemně, tj. emailem
- rezervace se považuje za platnou a závaznou v případě, že hotel písemně (e-mailem) potvrdí hostovi provedenou rezervaci nebo host obdrží automatické emailové potvrzení generované příslušným online rezervačním systémem
- rezervace je dokončena pomocí platební karty nebo uhrazením zálohy ve výši uvedeného ubytování a služeb; rovněž mohou být stanoveny individuální podmínky
- v případě, že hotel nebo host nesplní podmínky, které jsou uvedeny v bodu 3. tohoto článku, hotel nemusí ubytování a služby poskytnout
- údaje, které jsou uvedeny na potvrzení rezervace jsou závazné pro obě strany
2. CENY, STORNOVACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY:
- cena je uvedena za pokoj na jednu noc, včetně snídaně, pokud nezvolí host jinak
- v ceně ubytování je zahrnuto DPH ve výši 12 %; městský poplatek ve EUR/osoba na noc není zahrnut v ceně ubytování, tento poplatek host uhradí na recepci hotelu
- zrušení potvrzené rezervace je možné učinit rovněž pouze písemnou formou, tedy emailem; přesný způsob zrušení rezervace je stanoven rezervačním systémem, který byl pro rezervaci využit
- při zrušení rezervace, která byla zadána přes externí poskytovatele (např. booking.com) je nutné rezervaci zrušit taktéž přes tohoto poskytovatele, a to způsobem, který tento poskytovatel vyžaduje a za podmínek rezervace
- změna rezervace, tj. přesun objednaných služeb na jiný termín je považován za zrušení původní rezervace a řídí se stejným režimem jako zrušení rezervace
- ubytování je možné uhradit v hotovosti, kdy hotel akceptuje měnu CZK a EUR; v případě platby kreditní/platební kartou bude účtována částka v EUR, pokud má klient CZK účet či jiný účet, bude mu účtována částka v EUR přepočtem banky klienta
- podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku; zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
- hotel si vyhrazuje právo předběžné před autorizace karty hosta až do výše celkové částky za ubytování
- hotel si vyhrazuje právo předběžného vyúčtování celkové částky za ubytování z předložené platební/kreditní karty hosta, stanovují – li to podmínky dané rezervace
- v případě nedostavení se hosta v termínu rezervace je rezervace stornována a hotel je oprávněn účtovat náklady dle storno podmínek dané rezervace
3. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA:
- host má právo užívat rezervovaných prostor a jejich vybavení, stejně tak jako vybavení společných prostor
- host je odpovědný za všechny škody způsobené v pokoji během pobytu a souhlasí s tím, že uhradí případné náklady na opravy, výměny nebo zvláštní čištění; výše úhrady bude určena hotelem
- host je povinen veškeré závady a případné nedostatky reklamovat během svého pobytu v hotelu, aby mohla být sjednána náprava
- host je povinen nejpozději v den odjezdu uhradit náklady spojené s využitím služeb hotelu, včetně doplňkových služeb, nebylo-li dohodnuto jinak; v případě neuhrazení částky je hotel oprávněn účtovat (strhnout) odpovídající částku z udané platební karty hosta po jeho odjezdu
- host může odstoupit od smlouvy na základě stornovacích podmínek nebo v případě, že hotel neposkytl hostovi předem dohodnuté služby odpovídající standardu hotelu
- doba přihlášení do hotelu je od 15:00 v den příjezdu; dřívější přihlášení je možné pouze po dohodě s hotelem a za případný poplatek
- doba odhlášení je do 11:00 v den odjezdu; pozdní odhlášení je možné po dohodě s hotelem a za poplatek
- celý hotel je nekuřácký; porušení tohoto nařízení a kouření v pokoji či prostorách hotelu opravňuje hotel, aby hostovi naúčtoval
- penále ve výši 200 EUR za vyčištění pokoje či prostor hotelu; zákaz kouření a s ním spojené penále se vztahují i na kouření elektronických cigaret; kouření je možné pouze před hotelem v místě/ech tomu vyhrazeném
- v rozmezí od 22:00 a 6:00 je doba nočního klidu; chování, které vede k rušení ostatních hostů v době nočního klidu, je přísně zakázáno (zahrnuje hlasitý poslech hudby, televize, křik v pokojích, chodbách a další rušivé chování); v případě vážného porušení tohoto pravidla může hotel penalizovat hosty finanční pokutou až do výše 400 EUR nebo, v nutných případech, volat policii
4. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU:
- hotel je povinen pro hosta zajistit ubytování na základě předem dohodnutých služeb, které odpovídají standardu hotelu
- v případě, že hotel nemůže hosta ubytovat na základě předem vytvořené a potvrzené rezervace, má povinnost zajistit pro hosta adekvátní ubytování v jiném zařízení
5. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:
- tyto podmínky jsou platné od 25. 6. 2021 a hotel si vyhrazuje právo jejich změn a host je povinen se řídit těmito aktuálními podmínkami
- hotel shromažďuje osobní údaje hosta pouze po dobu nezbytně nutnou do ukončení poskytování sjednaných služeb a tyto údaje neposkytuje dalším osobám
- případné spory vzniklé ze smlouvy o ubytování nebo v souvislostí s ní se hotel a host zavazují prvně vyřešit smírnou cestou. Pokud se případný spor vzniklý ze smlouvy o ubytování nebo v souvislosti s ní nepodaří mezi hotelem a hostem vyřešit smírnou cestou, bude tento spor řešen věcně a místně příslušným obecným soudem České republiky; k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy o ubytování je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, identifikační číslo 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz
- platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi hostem s bydlištěm v jiném členské státě Evropské Unie a hotelem ze smlouvy o poskytnutí služeb uzavřené on-line
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Praha 2, Štěpánská 567/15, PSČ 120 00, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem pro řešení sporů on-line ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line, přičemž funkce ve smyslu tohoto právního předpisu vykonává pouze v případě, že strany sporu nemají obvyklé bydliště (sídlo) v témže členské státě Evropské Unie
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)
Podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27.04.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
(dále také jen „GDPR“)
Vážení hosté, na této stránce naleznete v souladu s GDPR nejdůležitější informace o Vašich osobních údajích, které zpracovává společnost GRAND HOTEL HRADEC s.r.o. – provozovna Vyhlídka, IČO: 070 24 223, se sídlem Bohdalecká 1490/25, Michle, 101 00 Praha 10, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 293251 (dále jen „Správce“ nebo „Společnost“).
Cílem tohoto sdělení je informovat Vás o zpracování osobních údajů, ke kterému dochází v souvislosti s návštěvou webových stránek www.omniahotel.cz, jakož i o některých dalších případech zpracování osobních údajů, kdy při činnostech Společnosti dochází ke zpracování osobních údajů dalších osob (například hostů v hotelu, novinářů apod.; dále jen „Subjekt údajů“).
Zpracování osobních údajů z kontaktních formulářů
Odesláním dotazu prostřednictvím poptávkového formuláře jsou shromažďovány i osobní údaje, které se nachází v zašifrovaném rozhraní a jedná se o následující údaje:
- datum a čas odeslání poptávkového formuláře;
- údaje z odeslaného poptávkového formuláře;
- případný dotaz návštěvníka.
Zpracování těchto protokolových souborů bude provádět Společnost sama.
Osobní údaje o návštěvnících webových stránek Správce zpracovávané v souvislosti se správou webových stránek Správce, případně správou rezervačního systému Správce a / nebo realizací internetového marketingu budou zpracovávány pouze za předpokladu, že příslušný subjekt údajů udělil k předmětnému zpracování souhlas ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. a) GDPR, a to po dobu, po kterou bude předmětný souhlas platný. V případě absence souhlasu Subjektu údajů ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. a) GDPR jsou / budou osobní údaje Subjektů údajů zpracovávány na žádost Subjektu údajů ve smyslu článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR.
Zpracování osobních údajů pro zasílání newsletteru
V případě zájmu uživatele webových stránek o zasílání newsletteru a dalších reklamních sdělení, bude Společnost za těmito účely zpracovávat, na základě souhlasu, poskytnuté osobní údaje takovéhoto uživatele, a to vždy minimálně v rozsahu e-mailové adresy, jména a příjmení. Obsah newsletteru a další reklamní sdělení mohou být personalizovány na základě poskytnutých údajů a dalších údajů pro personalizaci obsahu, které Společnost zjistí z chování uživatele na webových stránkách, případně newsletteru.
Osobní údaje uživatele začne Společnost zpracovávat až poté, co uživatel vyplní do příslušného formuláře pro objednávku zasílání newsletteru a dalších reklamních sdělení své údaje a následně zadání objednávky a svůj souhlas se zpracováním osobních údajů potvrdí odpovědí dle instrukce v doručené e-mailové zprávě. Nebude-li zadání objednávky potvrzeno, nebudou se vyplněné údaje nikde ukládat.
Poskytnuté osobní údaje jsou zpracovávány do doby odvolání uděleného souhlasu. Samotné zpracování poskytnutých osobních údajů bude provádět Společnost sama případně prostřednictvím specializovaného zpracovatele.
Souhlas s tímto zpracováním osobních údajů je zcela dobrovolný, a uživatel jej může kdykoli odvolat, a to zasláním oznámení o odvolání souhlasu písemně na adresu sídla Společnosti (viz níže).
Udělený souhlas může uživatel taktéž odvolat kliknutím na odkaz „Z odběru se můžete odhlásit“ v zaslaném newsletteru nebo reklamním sdělení.
Zpracování osobních údajů v souvislosti s fotodokumentací z pořádaných akcí
U námi pořádaných akcí pořizujeme v přiměřeném rozsahu fotodokumentaci (situační záběry z akcí) za účelem následného zveřejnění vybraných fotografií na našich webových stránkách pro propagační účely Omnia hotelu. Takovýmto způsobem nejsou primárně zobrazováni návštěvníci konkrétní akce, nýbrž celková atmosféra akce, záběry nejsou zveřejňovány v detailním rozlišení, nepřipojujeme k nim ani popisky konkrétních osob návštěvníků akce. Dle odborného názoru Úřadu pro ochranu osobních údajů se v takových případech nejedná primárně o problematiku ochrany osobních údajů, ale o ochranu soukromí dle občanského zákoníku; souhlas se zpracováním osobních údajů k „ilustračním“ snímkům tedy není třeba vyžadovat.
Na pořizování fotodokumentace jsou návštěvníci předem upozornění formou piktogramu fotoaparátu, naši fotografové jsou viditelně označeni a fotodokumentace je pořizována pouze v hlavním prostoru akce a návštěvníci tak vždy mají možnost pobývat v prostorech, kde není fotodokumentace pořizována. V případě jakýchkoli pochybností, či dotazů k pořizování fotodokumentace máte možnost obrátit se na nás na níže uvedených kontaktech.
Zpracování údajů na základě rezervace či pobytu
Na základě Vaší rezervace (či pobytu bez rezervace) zpracováváme osobní údaje klientů v následujícím rozsahu:
- identifikační a kontaktní údaje (jméno a příjmení, adresa místa trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, či obdobného dokladu a případně též e-mailová adresa a telefonní číslo);
- v případě podnikajících fyzických osob také označení podnikající fyzické osoby, sídlo, IČO, DIČ, údaj o plátci DPH;
- v případě služebních cest nepodnikajících osob také údaje o organizaci, která pobyt objednala, či uhradila);
- údaje o účelu pobytu, příp. údaj o tom, že klient je osobou, která nepodléhá poplatku za lázeňský nebo rekreační pobyt;
- informace o Vašem členství ve věrnostním programu;
- údaje o Vašem pobytu a využívaných službách a o výši a způsobu platby za poskytnuté služby (v případě bezhotovostní úhrady číslo bankovního účtu, či údaje o platební kartě);
- v případě cizích státních příslušníků kromě výše uvedených údajů také datum narození, státní občanství, číslo cestovního dokladu, číslo víza, adresa trvalého bydliště v zahraničí;
- v případě hostů, kteří využívají parkování v našem hotelu, také SPZ automobilu.
Zpracování pro účely plnění právních povinností
Poskytnutí a zpracovávání veškerých výše uvedených osobních údajů, s výjimkou údaje o e-mailové adrese a telefonním čísle a informace o Vašem členství ve věrnostním programu, je nezbytné pro účely plnění právních povinností Společnosti, zejména povinností vyplývajících ze zákona o místních poplatcích a zákona o pobytu cizinců na území České republiky a také z účetních a daňových předpisů.
Zpracování nezbytné pro plnění smluvního vztahu
Zpracování Vašich identifikačních údajů a údajů o Vašem pobytu a o poskytnutých službách a o výši a způsobu jejich úhrady je nezbytné pro účely plnění smluvního vztahu týkajícího se Vašeho pobytu, tedy zajištění objednávek a rezervací, uzavření a plnění smluv týkající se Společností nabízených a poskytovaných ubytovacích, stravovacích a souvisejících služeb.
Zpracování nezbytné pro účely oprávněného zájmu
Vaše osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa a informace o Vašem pobytu zpracováváme na základě oprávněného zájmu Společnosti pro účely přímého marketingu, účelem zpracování je zde výhradně možnost zasílat Vám marketingová a obchodní sdělení, tedy informace o zajímavých novinkách, slevách apod.
Osobní údaje v tomtéž rozsahu zpracováváme též pro zasílání dotazníků spokojenosti po uskutečněném pobytu, za účelem ověřit Vaši spokojenost se službami Společnosti a trvale zvyšovat kvalitu služeb Společnosti pro Vás.
V hotelu nedochází k případům zpochybnění poskytnutých služeb našimi hosty. Pokud by došlo k případu zpochybnění poskytnutých služeb ze strany Společnosti, tak by Společnost byla nucena zpracovávat údaje o poskytnutých službách v rozsahu nezbytném pro vedení takovéhoto sporu, a to výhradně za účelem ochrany práv Společnosti v takovémto sporu. Obdobně by Společnost byla nucena zpracovávat nezbytné údaje též v případě neuhrazení služeb, či v případě způsobené škody Společnosti.
Automatizované zpracování Vašich údajů
V žádném případě neprovádíme automatizované rozhodování, či jiné automatizované zpracování Vašich osobních údajů, které by pro Vás mělo právní účinky nebo by se Vás obdobným způsobem významně dotýkalo.
Zpracování osobních údajů v souvislosti s vyřizováním poptávek, dotazů souvisejících s ubytovacím službami na webových stránkách.
V případě poptávky služeb na webu Omnia hotelu www.omniahotel.cz prostřednictvím poptávkového formuláře či odesláním dotazu na příslušný email uvedený na daném webu bude Společnost zpracovávat osobní údaje potencionálního zákazníka, a to v rozsahu jméno, příjmení, emailová adresa, telefonický kontakt, příp. firma pouze na základě Vašeho souhlasu. Váš souhlas můžete kdykoliv odvolat zasláním výslovného sdělení na e-mail hotel@omniahotel.cz.
Po zpracování příslušné poptávky může Společnost výše zmíněné údaje na základě Vašeho souhlasu použít dále pro své marketingové účely týkající se její nabídky ubytovacích služeb. V tomto případě má subjekt údajů právo udělený souhlas kdykoliv odvolat zasláním výslovného sdělení na e-mail hotel@omniahotel.cz.
Zpracování poskytnutých osobních údajů bude provádět Společnost sama, případně prostřednictvím zpracovatele, zpracovatele.
Zpracování osobních údajů v souvislosti s ubytovací službou
Osobní údaje zákazníků (jméno, příjmení, datum narození, číslo občanského průkazu či pasu, bydliště, podpis), kteří uskuteční svůj pobyt v Omnia hotelu, zpracovává Společnost na základě právního důvodu, který jí ukládá zákon č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích (§3g), v platném znění a zákon č.326/1999 Sb., o pobytu cizinců (§101), v platném znění. Jedná se tedy o zpracování nezbytné pro splnění právní povinnosti v souladu s čl. 6 odstavec 1 písm. c) GDPR a k takovému zpracování tedy není vyžadován souhlas ubytované osoby (Subjektu údajů).
Společnost na základě souhlasu uchovává jméno, příjmení a emailovou adresu svých zákazníků i za účelem ověření spokojenosti zákazníků či obchodní nabídky stejného charakteru, či služby, jež byla předmětem objednávky. V tomto případě má Subjekt údajů právo udělený souhlas kdykoliv odvolat zasláním výslovného sdělení na e-mail hotel@omniahotel.cz.
Zpětnou vazbu bude Společnost zjišťovat, a tím i zpracovávat e-mailové adresy zákazníků, tak, že na tyto e-mailové adresy bude, v souladu s výše uvedeným, zaslán dotazník ke spokojenosti s průběhem pobytu v Omnia hotelu, tedy obchodní sdělení. Dotazník bude v souvislosti s příslušným nákupem služby zaslán zákazníkům jen jednou. Společnost bude zpětnou vazbu a tím i zpracování e-mailových adres zákazníků provádět sama, příp. prostřednictvím smluvně zavázané třetí osoby (zpracovatele).
Google Analytics a Google Adwords
K analýze webových stránek pomocí cookie souborů používá Společnost službu Google Analytics, vyvinutou a provozovanou společností Google Inc., se sídlem Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA („Google“).
Google nebude přenesená data, vč. IP-adresy, spojovat s jinými daty. Prohlášení Google o ochraně osobních údajů je k nahlédnutí zde.
Sběru cookie souborů a jejich analýze prostřednictvím služby Google Analytics může návštěvník webové stránky zabránit jednak změnou nastavení prohlížeče, jak je uvedeno výše, a dále pak i:
kliknutím na následující odkaz, čímž bude do počítače umístěn tzv. opt-out-cookie, který zamezí budoucímu ukládání údajů o návštěvě na webové stránce.
Instalací pluginu do prohlížeče dostupného zde. Tento plugin funguje jen v příslušném prohlížeči na příslušném počítači a po instalaci nesmí být deaktivován nebo smazán, aby byla zachována deaktivace služby Google Analytics.
V rámci služby Google Analytics využívá Společnost i související reklamní funkce poskytované Google, jako jsou přehledy zobrazení v reklamní síti Google, rozšířené reportování anonymních demografických dat (např. věk, pohlaví, zájmy) či zobrazování reklam v obsahové síti na základě zhlédnutých produktů (tzv. remarketing), vč. služby Google AdWords sloužící k personalizaci reklamy a zlepšení zacílení reklamy a tzv. remarketingu.
Informační text o kamerovém systému v prostorách hotelu Vyhlídka
Účelem zpracování je ochrana majetku a zvýšení bezpečnosti osob. Rozsah zpracování zahrnuje pouze obrazový záznam kamerového systému, bez záznamu zvuku. Správcem těchto záznamů je Společnost. Záznam kamerového systému je uchováván na HDD zařízení/harddisku provozovaném Společností pro tento kamerový systém není používán jiný zpracovatel. Místem zpracování je Residence Vyhlídka a jeho prostory na adrese Černohorská 151, 542 25 Janské lázně, Česká republika.
Příjemcem údajů z kamerového systému mohou být pouze orgány činné v trestním řízení nebo správní orgány pro účely přestupkového řízení.
Kamery zabírají vstupní prostor a prostor recepce, prostory chodeb, vstupy personálu, pro zásobování a manipulačních prostor, terasy, vstupy do fitness/wellness, haly/foyer, přístup do konferenčních prostor, rampu, dvůr/vnitroblok.
Doba uchování záznamů je maximálně 72 hodin poté dochází automaticky k vymazání údajů přepisem novým záznamem, jelikož kamerový systém je založen na režimu smyčky.
Fungování kamer je nepřetržité (příp. založené na automatickém pohybovém čidle).
Kontaktní údaje pro přijímání žádostí o informace jsou uvedeny níže.
Doba zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme po dobu Vašeho pobytu v našem hotelu. Následně po jeho ukončení zpracováváme pouze:
Údaje, u kterých nám povinnost jejich zpracování vyplývá z relevantních právních předpisů, a to pouze po dobu, která je nezbytná dle těchto právních předpisů. (Např. účetní a daňové doklady, které Vám vystavujeme, obsahují též některé Vaše osobní údaje (jméno a příjmení, typ poskytnuté služby, datum vystavení dokladu). Tyto doklady uchováváme pouze pro účely splnění povinností stanovených relevantními účetními a daňovými právními předpisy, po dobu uloženou těmito předpisy.)
Vaše jméno, příjmení, e-mailovou adresu a informaci o Vašem pobytu pro účely přímého marketingu hotelu (zasílání informací o zajímavých novinkách, či slevách našich služeb apod.) a pro zasílání dotazníků spokojenosti. Údaje pro zasílání dotazníků spokojenosti zpracováváme pouze do doby vyhodnocení dotazníků (maximálně 1 měsíc po Vašem pobytu). Pro účely přímého marketingu zpracováváme Vaše údaje uvedené výše do doby, než nám sdělíte svůj případný nesouhlas s dalším takovýmto zpracováním.
Údaje nezbytné pro účely existujících, či reálně hrozících sporů. Tyto údaje zpracováváme pouze do doby pravomocného rozhodnutí sporu a splnění povinností z rozhodnutí vyplývajících, resp. do doby, v níž může případně dle platných právních předpisů dojít ke sporům o poskytnuté služby.
Po uplynutí výše uvedených dob Vaše osobní údaje pravidelně likvidujeme, a to v papírové i elektronické formě.
Další práva spojená s ochranou osobních údajů
Subjektům údajů, jejichž osobní údaje Společnost zpracovává, náležejí při naplnění předpokladů stanovených právními předpisy následující práva spojená se zpracováním jejich osobních údajů:
- právo na přístup k osobním údajům spočívající v právu obdržet bezplatně na základě žádosti
- informace o tom, které jejich osobní údaje Společnost zpracovává;
- právo na opravu jejich zpracovávaných osobních údajů;
- právo na výmaz jejich zpracovávaných osobních údajů;
- právo na omezení zpracování jejich osobních údajů;
- právo na přenositelnost osobních údajů;
- právo kdykoli odvolat udělený souhlas se zpracováním osobních údajů, pokud je souhlas právním
- základem pro příslušné zpracování osobních údajů (tj. pro zasílání newsletteru a dalších reklamních
- sdělení).
Subjekty údajů, jejichž osobní údaje Společnost zpracovává, mají dále, při naplnění předpokladů stanovených právními předpisy, právo vznést námitku proti zpracování jejich osobních údajů, pokud právním základem zpracování jsou oprávněné zájmy Společnosti. Zpracovávají-li se osobní údaje pro účely přímého marketingu, má subjekt údajů právo vznést kdykoliv proti tomuto zpracování námitku.
Výše uvedená práva mohou subjekty údajů, jejichž osobní údaje Společnost zpracovává, uplatnit písemně či e-mailem u Společnosti jakožto správce osobních údajů, a to prostřednictvím níže uvedených kontaktů.
Správce lze kontaktovat:
- písemně na adrese Bohdalecká 1490/25, Michle, 101 00 Praha 10;
- telefonicky prostřednictvím telefonního čísla +420 499 859 780; a
- elektronicky prostřednictvím e-mailu: hotel@omniahotel.cz.
Výše uvedená práva subjektu údajů nejsou právy absolutními. Uplatněná práva bude Společnost posuzovat individuálně a s ohledem na svá práva nebo práva třetích osob.
Pokud se Subjekt údajů domnívá, že došlo k porušení právních předpisů v souvislosti s ochranou jeho osobních údajů, má právo podat stížnost u některého dozorového úřadu. Dozorovým úřadem pro území České republiky je Úřad pro ochranu osobních údajů Pplk. Sochora 27,170 00 Praha 7 (www.uoou.cz).